אשפוז בתנאי בית חולים

במרפאה תאי אשפוז מרווחים לבעלי חיים קטנים עד גדולים מאוד. הזמינות הגבוהה של הצוות גם בשבתות וחגים מאפשר אשפוז של מקרים רפואיים וכירורגים המצריכים טיפולים אינטנסיבים. כך נחסך ללקוחות המרפאה להיות מופנים למרכזי חירום.

surgery

ניתוחים בחדר ניתוח מאובזר

במרפאה מבוצעים מגוון ניתוחים גם מורכבים, עם מכונת הרדמה המספקת חמצן וגז הרדמה וניטור במוניטור חדיש. בתנאים אלה הסיכון לבעל החיים מההרדמה הוא מינימלי.

anesthesia

ניטור תחת הרדמה

באמצעות מכשיר המוניטור החדיש שלנו אנחנו מנטרים במהלך כל ההרדמות את לחץ הדם, רמות ריווי חמצן בדם, דופק, נשימה, אק"ג וטמפרטורת הגוף של החולה המורדם. כל אלה מאפשרים הפחתת הסיכון בהרדמה למינימום.

lab

מעבדת דם

במרפאה מכשיר לספירת דם, מכשיר לפאנל ביוכימי ועוד קיטים לבדיקות ספציפיות כמו למחלת ה-FIV (איידס) בחתולים ולמחלת הלישמניה (שושנת יריחו) בכלבים.

chif mugnam PRAA1

רנטגן דיגיטלי

הרנטגן הדיגיטלי מאפשר אבחון מהיר, מדוייק ופשוט למקרים רפואיים מורכבים כמו: חסימות במערכת העיכול, אבנים בדרכי השתן, שברים של עצמות, מחלות לב וריאות ועוד רבים אחרים.

tika6

אולטרסאונד

מכשיר האולטרסאונד החדיש שלנו מאפשר אבחון מהיר ומדוייק של מחלות מגוונות בחלל הבטן ובבית החזה. השימוש באולטרסאונד חוסך במקרים רבים זמן יקר את הצורך באולטרסאונד מומחה.

cytology

אבחון מיקרוסקופי

האבחון המיקרוסקופי הוא חלק בלתי נפרד מהליך אבחון רפואי. אנחנו מבצעים במקום בדיקות למשקעי שתן, צואה, אבחון גידולים וסוגי נוזלים בגוף.

2017-04-06 13.04.19

מספרת כלבים וחתולים

המספרה הוותיקה שלנו פועלת לצד המרפאה מרגע הקמתה. בזכות המספרה המטופלים שלנו יוצאים לא רק בריאים יותר אלא גם נקיים וריחניים יותר.

vaccine

חיסונים

אצלנו ניתן לבצע חיסונים כנגד כלבת לכל הרשויות המקומיות בארץ, חיסוני משושה, תולעת הפארק, טיפול נגד תולעי מעי לכלבים וכן חיסוני מרובעת וטיפול כנגד תולעי מעי לחתולים.

omer

רפואה פנימית

ניסיון קליני של 15 שנה בשילוב עם השתלמויות מקצועיות ונחישות ל"פצח" חידות רפואיות הביאו לכך שאנחנו מנהלים מקרים רפואיים מורכבים ביותר, חלקם נדירים מאוד. לעיתים קרובות מגיעים אלינו ל'דעה שניה' על מנת לאבחן ולטפל במקרים מורכבים שמצריכים ידע רפואי רחב היקף.

Accessories

ציוד נילווה ומזון

לנוחות באי המרפאה, ניתן לרכוש במקום מגוון של רצועות, קולרים רתמות, חטיפים וצעצועים לבעלי חיים וגם מזון רפואי ומזון רגיל לכלבים וחתולים.

Adoption day

סיוע רפואי לבעלי חיים אסופיים במצוקה

סיוע לבעלי חיים חסרי בעלים הוא שגרת יומינו. אנחנו מעניקים סיוע רפואי לכל היצורים שמגיעים למרפאה אם דרך עוברי אורח שאספו בעל חיים במצוקה ואם רשויות מקומיות שאנחנו משמשים עבורם כמרפאת הסדר לטיפול בחיות עזובות. ולא רק זאת, כמעט מדי שנה אנחנו מארגנים יום אימוץ ובנוסף, מסייעים במשך כל השנה למאות כלבים וחתולים למצוא בית חם.